BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 17, 2009

KISAH SEMALAM


Assalammualaikum dan Selamat Malam,

Ini kisah semalam, kisah malam semalam, kisah yang mengisahkan sebuah kenangan yang kini terpalit menjadi sejarah di dalam kehidupanku.

Malam semalam, adik ana yang bernama zulhilmi telah berinisiatif untuk membuat jamuan BBQ, ana pun tak tau tetiba dia kuar ngan mak ana pergi Kipmart dan beli pelbagai jenis barang basah untuk buat BBQ. Rupanya adik ana buat ni BBQ ni bersama rakan-rakan jiran yang lain, biasalah adik ana ni memang arkab dengan kawan-kawan jiran ana nie.

Sungguh enak makan BBQ Semalam, nyam nyam nyam... rugi antum tak datang umah ana. Minggu ni ana tak kemana-mana pun, cuba dok kat umah, sikit-sikit membaca dan mengilap semula kemahiran multimedia ana. Ana dah lama tak sentuh Handycam, hmmm.. dah lama jugak tak upload video dalam youtube ana. InsyaAllah, pasni ana kene aktifkan semula ana punya youtube.

Minggu depan bermula hari Jumaat sampai Ahad ( 22 - 24 Mei 2009 ) ana kene uruskan program Jawatankuasa Pemulihan Dadah (JKPD) Negeri Johor di Pulau Besar, Mersing. Ana ni cuma penyelaras program jer, tapi rasa mcm rush gak, nak kene pastikan semua berjalan dengan baik dan ana juga bertindak sebagai jawatankuasa teknikal untuk bengkel program JKPD. Takpelah, segala amanah tu ana akan pegang dengan sebaik-baiknya. Harap teman-teman mendoakan ana yer.

Rasa dah panjang ana menaip nie, insyaAllah kalau tiada biawak melintas kite sambung pada hari dan waktu yang berlainan. :)

Seperti biasa, ana sajikan pada antum sebuah lagu. Cuba scroll ke bawak dan klik n play :).



0 comments: