BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 8, 2009

بسم لله الرحمن الرحيم....السلام عليكم يا! أهل الجنة

الحمدلله... شكر الى الله جميعا

Alhamdulillah merafa' syukur kepada Allah yang menciptakan manusia dengan sebaik-baik ciptaan. Hari ni ana rasa hepy sangat la.. nak tau sebab apa? sebabnya ada jawapan dari dia.. Alhamdulillah, syukur dia masih lagi menegur ana. Puas sudah ana mengadu kepada Allah, nilai kesabaran dan kesungguhan inshaAllah, Dia akan memakbulkan permintaan kita :).

Ya Allah, ana terlalu syukur sangat-sangat ni... Engkau menghadirkan dirinya kerana Engkau ingin menitipkan kembali halawatul iman di dalam hati seorang hamba. Ana rindukanmu Ya Rabbi... Ana rindu-rindu sangat padaMu Ya Rabbi.. tak sabar nak menunggu bulan Ramadhan.. Suasana Ramadhan terlalu seronok bagi ana.. sejuk jer rasa :). Semoga ana istiqomah di dalam ibadah kepadaMu Ya Rabbi.

Ceriakan diri kita, jangan selubungi diri dengan kelemahan diri tetapi putikkan keceriaan di atas kelebihan kita. Ukirkan diri dengan senyuman, inshaAllah.. semuanya akan baik-baik belaka.

Eh! ana dah lewat ni.. ana mohon gerak dulu yer.. ana nak pi koje.. semalam tido lewat.. lepas g kutip durian.. adik beradik kumpul kat umah.. itu yang gamat sikit suasana rumah hihihihi... petang ni kat umah atok ada kenduri doa selamat... jom join us! hihihihi...

Wassalammualaikum..

Bittaufiq wannajah fiddunya wal akhirah untuk sahabat-sahabatku..

0 comments: